Inlägg: 1492952
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78: Boork kan inget. Lindström åker ut för han slår av Nordqvist hjälmen. Bert fattar som vanligt inget.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78:Vaför kladdas det så i PP?
Sen Silver app app.. inte bra det där.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78:
Domarna är fan pinsamma. SAIK får haka hela tiden men så fort Brynäs hakar så åker dom direkt. Mycket märkligt.
Domarna är fan pinsamma. SAIK får haka hela tiden men så fort Brynäs hakar så åker dom direkt. Mycket märkligt.