Inlägg: 1492978
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Tommy: Den ende som gör jobbet nu det är Granström, det är för nonchalant på många händer. Skellefteå har fått matchen precis dit dom vill, den här sortens hockey är Skellefteå mycket bättre på, dom lade ut en fälla och vi gick i den.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Så less på Boorks sk analyser, han t om vet vad spelarna säger till varann. Skallningen på Granström blev en "handske i ansiktet" och slashingen mot Lavanders bara hand blev "lite tjuvnyp".
Pensionsdags Boork!!!
Pensionsdags Boork!!!
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
70 Rodrigues: Japp så är det. Tyvärr är det väl ofrånkomligt att tänka på läget i matchserien. Saik gasar ju för livet och vi står inte emot just nu