Inlägg: 1492986
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Bad_Brett: Roligt med 3-2?? Tror du borde skriva det i en annan gästbok. Inte så många här som sitter och skrattar åt resultatet.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic:
Klart det är tråkigt för oss som inte håller på något av lagen om det avgörs i fyra raka matcher. Det är ju ganska naturligt. För oss vore ju drömmen en förlängning i SM-final sju.
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Zappaholic: Det är många som måste vakna till liv i 3:e perioden, det är alldeles för slappt. Synd att grabbarna inte kan prestera bättre i säsongens viktigaste match.