Inlägg: 1493377
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
A_x_e_l: fast nu var det ju inte Brynäs som rätt upp skyltar och jag tror inte att de i laget hade tagit ut någonting i förskott.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
arnio: Sitter här med fru Porelius. Vill ni hälsa ngt m.a.p skyltarna?
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
arnio: Hade jag varit med själv o spelat så hade man troligtvis inte varit det minsta nervös, men är jobbigt att kolla på o inte kunna påverka något.
Så hoppas o tror att det är som du säger, spelarna bryr sig inte det minsta om det är match 5 lr 7 de vet vad som gäller.
+ 1