Inlägg: 1493414
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Nä, nog blir det en hemmamatch till. Att Skellefteå skulle förlora tre raka känns osannolikt. Jag har trott att skellefteåspelarna skulle börja tröttna men dom jagar ju på som vanligt. Brynäs måste hitta tillbaka till spelet från grundserien där vi gjorde bättre matcher mot Saik.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Champagnen låg på kylning och guld-
hjälmarna var på plats. Gävle Kommun
hade redan gratulerat Brynäs till SM-
guldet. Problemet? Ingen hade tänkt på
att Skellefteå skulle blanda sig i.
-Det har blivit vi mot världen nu. Vi
gillar all tändvätska som vi får,
säger Skellefteås assisterande tränare
Bert Robertsson till Folkbladet.
Och att Skellefteås tränarrum var
tapetserat med guldlöp var just det.
-Det är väldigt ovanligt att att ett
lag tar ut något i förskott, säger
tränaren Anders Forsberg.
Är det sant att saiks tränarrum var tapetserat med guldlöp isf tycker jag att det är väl kaxigt nja sånt gillar jag inte!