Inlägg: 1493474
Sv: Silly season 2012/2013
Tycker mer och mer illa om den här killen. Tror han att brynässpelarna själva fixade skylten. Vilken jävla pajas.
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Zappaholic: sålt kommunen? Är Forsberg förståndshandikappad eller är han bara dum?
Sv: Silly season 2012/2013
Zappaholic: En riktig jävla lallare, skulle vara så jävla skönt att täppa till käften på honom och hans pojkvän Bert imorgon.
+ 2