Inlägg: 1493517
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Huge: Finns inte en chans i helvete att våra hockey krigare skulle ta ut något i förskott och det vet den där sk hockeyexperten Renberg också. Skall man som sk expert uttala sig bör man göra med den insikt och erfarenhet man har själv och inte hänga på alla jäkla media murvlar som bara söker något som säljer för stunden.
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Forzzen: Ja, visst vet Renberg det. Kan tänka mig att hans SAIK-sympatier tillfälligt har tagit över i stridens hetta, sas... :-)