Inlägg: 1494186
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Erat: Nej, det är precis sådan här negativitet som är så typiskt för Brynäs supporters...finns tydligen bara svart eller vitt, Heaven or Hell.
Nej för f_n , nu hoppas vi att TJ & Tigrarna knyter händerna i fickorna och vässar klorna på tigrarna och visa SAIk vart skåpet skall stå.
FORZA BRYNÄS
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Erat: Ja, jag tror också saik vänder det här. Brynäs är på klar nedgång och Bärt och hans flickvän Forsberg har gnällt åt sig det övertag dom behöver hos domarna.
Allt är helt kört... fitt saik kommer vända på det här...