Inlägg: 1494205
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Godnatt orkar inte mer! Finns det en gud så kom till Gävle på torsdag skulle vara gött om det fanns en domargud men det är väll för mycket begärt!!!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Våra grabbar ska inte behöva fira guldet i en knarkarkvart. Vi spelar hem Le Mat på civiliserad mark inför ögonen på legender,trotjänare och hockeykunnig publik.
+ 2
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
foppa78: Tror du kan glömma gud och domargudar etc....
Jag vill inte vara pessimistisk och jag har varit väldigt imponerad av grabbarna framförallt i kvart- och semifinalserierna...Nu i finalserien har jag mest imponerats av att vi vann de tre första fast vi inte var så imponerande i spelet.
Nu känns det faktiskt som om soppan börjar ta slut. Saik har trots fler matcher och kortare vila bra speed, väl så bra som oss i många sekvenser.
Kanske beror det inte på soppatorsk utan nån sorts hybris/prestationsångest att ta det där sista steget.
Självklart finns chansen kvar. Vi måste vinna en match till de måste vinna två, men som sagt; just nu känns det som om momentum vägt över...