Inlägg: 1494633
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
MarcusElving: Det är aldrig kört förräns det är slut..men det är skitsamma, för vi SKA ta guldet imorn !
Hela Sveriges Brynäs-fans törstar efter det och imorn då jävlar !
+ 1
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
MarcusElving:
Jag tror inte att det är kört men bra mycket svårare... SAIK kan ju få hybris om de vinner i morgon och om det nu blir en 7e avgörande så kan allt hända.
Nu hoppas och tror jag att vi stänger serien i morgon och att vi vaknar upp till den skönaste fredagen på 13 år.
+ 1
Är det bara jag som känner att det förmodligen är kört om vi inte tar chansen imorgon?