Inlägg: 1495503
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Jajjen: "När börjar försäsongen? Å vad fan ska man göra tills dess?"
Hehe, lugn Jajjen.
Om nån vecka sitte vissa här igen och gnäller över Sundlövs fax och att det inte händer nåt på värvningsfronten... :-)
Hehe, lugn Jajjen.
Om nån vecka sitte vissa här igen och gnäller över Sundlövs fax och att det inte händer nåt på värvningsfronten... :-)
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Imorgo ska jag skissa fram min tatuering! På måndag blir det att boka tid!!!!!!
Fan va underbart!
Fan va underbart!
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Killar... alla som skriver härinne. Ni är mina Brynäsbröder. Och faaaaaaaan vad jag tycker om er och faaaaaaaaaaaan vad jag älskar Brynäs IF !!!!
VI ÄR BÄST IGEN !!!!!
+ 5
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Jajjen: Så oerhört skönt och rättvist efter alla dessa år man följt laget... Kvalserie i Västerås, ut i semi mot Modo i match 5 ... Ständigt kritiserande motståndare
Vi är Sveriges bästa ishockeyförening och Sveriges bästa hockeylag! Stort!
När börjar försäsongen? Å vad fan ska man göra tills dess?