Inlägg: 1495533
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
Bissett_19: Fan, jag sitter på ett jävla plan till Liverpool om nåra timmar, hur fan ska jag fira?
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Herre gud är det så svårt. BIF tröjan på och LFC tröjan runt midjan och en satans massa goa bitter's
Det är synd om dig, heter du Robertsson? ;-))
Sv: Brynäs-Skellefteå sm-final 2012
sylf: Finns väl SPRIT på planet och massor med god öl i England :-)
+ 2