Inlägg: 1495828
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!
MarcusElving:
Jag håller med dig Marcus människor som visar stor stolthet för det man sysslar med och att vara känslomänniska har sina sidor. Nu ska jag njuta av detta Sm guld en stund innan jag ens oroar mig för nyförvärv...iallfall ett par veckor...hmmmm ja iallfall helgen ut :) Grabbar vi är bäst i Sverige det var länge sen vi kunde säga det.
+ 1
Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!
MarcusElving: jag har väldigt svårt att känna någon som helst sympati för Robertsson faktiskt. Den enda normala personen i Skellefteå är Stefan Klockare och han har ju Brynäsguld att minnas.
arnio: Varsågod!
Jag är då en empatisk människa så för mig är det svårt att inte känna lite med honom trots allt, hur mycket jag än har hatat honom i finalserien.