Inlägg: 1497399
Sv: Silly season 2012/2013
Roger Ramkvist: Hahaha nä de där låter inte intressanta. Kanske vi kan hitta nån svensk istället
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
arnio:
Ja du det går nog alldeles utmärkt men frågan är vilken klass dom har men det är klart hellre en spelare med svensk härkomst som håller 50% av kunnandet av en spelare med utländsk härkomst eller hur! Det finns spelare med svensk härkomst som är lika bra som C. Bourque men frågan är vad skulle det kosta att få hit dom och finns dom lediga. Nej när det gäller spetsen av truppen skiter jag i om dom har utländsk härkomst.
+ 1