Inlägg: 1500360
Sv: A proposito de nada
Thuressons lag ligger under med 2-1 i matcher, men det verkar vara bäst av 7 och inte bäst av fem!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
http://www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/guldhjalten-i-moten-med-flera-nhl-lag/
– Jag kan tänka mig att åka över även om det blir spel i AHL. Målvakter får ofta gå via AHL, men man åker över för att spela så bra som möjligt även om man får vara mentalt redo på att det kan bli spel i farmarligan, säger Svedberg.