Inlägg: 1501711
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Monno: Ja Zäta har spelat massor i NHL och så även i VM. Massor av speltid i PP och har inte producerat mycket sett till förtroendet. Är det några som skall ha kritik så är det de sk "bärande" spelarna, stjärnorna. Inte unga spelare som Järnkrok mfl.
+ 6
Sv: Silly season 2012/2013
Monno: Tror det mer är mentalt. Att ladda om inför SM guldet samt trippen till Ottawa är inte helt enkelt. VM i all ära, men det var länge sedan den turneringen hade någon lyskraft.
Att en ung kille som Silver ska vara helt tröttkörd efter 70 matcher på en säsong köper jag inte. Eller ju om man ser det psykiskt i.o.m guldet och all hype.
Tkr överlag jävla massa ES spelare gnäller att dom är sliten, hur ska det då gå för dom i Nhl?
Och Huge, släpp skitsnacket om enögdhet, alla jävlar här är enögda, Modoiter som Timråiter och även Brynäsare.
Inte minst du själv, påstår du något annat har du imponerande dålig självinsikt.