Inlägg: 1501717
Sv: Silly season 2012/2013
Zappaholic: Det är väl nog ingen som har tyckt att dem varit bra men det är inte det folk reagerar på utan detta ständiga påhopp på just Brynässpelare, först var det i slutspelet och nu i VM, men det är klart, jag hade också varit bitter och avundsjuk på Brynäs om jag varit Modoit eller klyktattare ;-)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
70 Rodrigues: Jo jag vet att det är påhopp, dock är vi ganska bra på att glida in på diverse forum och vara åtminstone en smula provokativa...men det klart att alla är aningen bittra. Vi lekte oss igenom slutspelet och är ju bäst i Sverige :-)
+ 1