Inlägg: 1501827
Sv: Silly season 2012/2013
Olle: Det beror ju helt på vad man lägger för innebörd i ordet "dominerar"...
Svarskommentarer
Sv: Silly season 2012/2013
Peja: Dominerar kan man använda t.ex. då Silfverberg spelade som bäst i semifinaler och finaler eller när Svedberg var som bäst och motade alla puckar.
Sv: Silly season 2012/2013
Peja: Jag menade inte "dominera" som i att spruta in poäng i match efter match, snarare som att jag tycker att Zäta är klart bäst på det HAN ska göra där ute. Jag tycker inte att det är så fruktansvärt många i Tre Kronor som just nu spelar sin roll till perfektion men att Zäta faktiskt är en av dom.