Inlägg: 1503371
Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!
arnio: nåja, oenig jury i sådant fall. Tyckte Lee Gorens mot Modo var betydligt snyggare.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!
Nu slänger jag på guldmatchen för femtielfte gången och kollar in mina hjältar. Heja Brynäs!
Sv: BRYNÄS IF SM-GULD 2012!
Jag är så sjukt stolt över mitt Brynäs och Tommy Jonsson. Han gick ut redan under tränarträffen och berättade att målsättningen var guld. Det var många som skrattade och hånade oss och sa att det blir kvalserien.
Who's laughing now?
+ 2