Inlägg: 1506045
Sv: A proposito de nada
Tommy: Det börjar att droppa lite smått nu, så jävla tröttsamt, Midsommarafton ska ju vara solig o fin :-( Från Jönköping och uppåt ska det vara stårlande sol o runt 20 grader...
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
70 Rodrigues: Ja dagen blir nog fin i Norrköping, men kvällen blir nog blöt i dubbel bemärkelse...Dessutom dags att leta fram stormköket...
+ 1
Sv: A proposito de nada
Glad midsommar på er själv ska jag och barnen fira själva då frugan jobbar idag, lördag och söndag!