1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779523 inlägg · 7967 ämnen

Inlägg: 1507843

Sv: A proposito de nada

arnio: Nej, absolut inte på kompetensen här på forumet. Men Sundlöv har gjort ett flertl väldigt dåliga värvningar och jag tror att Rahm är den näste i den ordningen.

Det har skrivits spaltmeter om hur bra Alcén är som målvaktstränare. Men värvningarna av Bjurling och andra mindre katastrofer är bevis på att det finns brister där med. Fast han kanske inte ens är tillfrågad, vad vet jag.

Jag vill minnas att Greiss värvades UTAN att Alcén blev tillfrågad. Så det vore ju inte konstigt om något liknande har hänt här. Eller att Alcén blev nedröstad helt enkelt. Här kommer GP in och talar sig varm över en målvakt. Vad har GP för kompetens när det gäller målvakter?

Att sedan kansliet stänger för sommaren får en att misstänka att man ville göra klart med målvakt innan det. Panikvärvning?


Svarskommentarer

Sv: A proposito de nada
Slajsarn: Haha, du är rolig du.

Rahm har bluffat om sin träning. Det vet du eftersom du själv jobbat i Norge och vet hur långa arbetsdagarna är där.
Och därför måste Rahm också haft så otroligt långa arbetsdagar att han inte orkat träna utan istället ljuger för Sundlöv om sin träning.

Du hör inte själv hur löjligt det låter?

Sen hann du inte mer än grina färdigt över att jag drog upp dina läsförståelseproblem så lyckades du igen.
När har jag påstått att Rahm "tränat hårt" under avstängningen?

Sen ang GP och Rahm.
Nej, GP är ingen målvaktstränare men borde ha rätt bra koll på Rahm när det gäller framförallt psyke, träningsvilja, hur han funkar som individ i ett lag osv.
Man har mao inte frågat GP så mkt om det specifikt målvakstekniska, vilket du tycks tro.

I övrigt finns det ytterligare ett par konstiga och komiska påståenden som du lyckats leverera, bl.a att man snabbvärvat Rahm utan nån större koll därför att kansliet skulle hinna få sin semester.

Vet inte om man ska skratta eller gråta åt den typen av argument. Och det värsta är att du sannolikt är fullt allvarlig...

Sv: A proposito de nada
Slajsarn: Tror inte Alcén blivit nedröstad eller ignorerad, han har jue själv gått ut och sagt hur mycket han tror på Rahm som målvakt och hur mycket han vill hjälpa honom att bli bra igen. sen spelar det nog ingen roll om bjurling
am hade alla världens bästa mv-tränare. Och jo pecka va med på att ta hit Greiss MEN han är ingen gud och det mesta hänger på målvakten själv och rahm verkar väldigt motiverad till att bli en av dom bästa, bara det räcker för mig för att han ska få en chans i Brynäs.

Sv: A proposito de nada
Slajsarn: alla värvningar slår inte väl ut, så är det bara. Men att Sundlöv skulle ha ett sämre facit än andra sportchefer har jag svårt att se. Sundlöv har hittat massvis med billiga förvärv som lyckats bra och han värvar ju inte heller så många dyra floppar. Sundlöv kan aldrig med säkerhet se in i framtiden och veta hur en spelare ska utvecklas men ofta hittar han spelare som ratats av andra men som lyckats i Brynäs.

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Du hade 16 inlägg enbart igår.
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)