Inlägg: 1509755
Sv: Ispremiär 12/13
Linus Wickman:Ja så är det säkert. Men jämfört med förra säsongen så hade vi ju unga killar som var ordinarie redan från början.
Svarskommentarer
Sv: Ispremiär 12/13
Slajsarn: Det stämmer, men det är inte varje år man får fram en generation som man gjorde ifjol.
Sv: Ispremiär 12/13
Slajsarn: Så länge det inte fanns deg så kallades satsningen på de unga killarna för kontinuitet, nu finns det deg och då gäller inte kontinuiteten längre ;-)
+ 1