Inlägg: 1509864
Sv: Ispremiär 12/13
Linus Wickman: molin och Lindholm är på landslagsläger och tränade därför inte med laget när dessa kedjor var formade.. :) Djoos är också på landslagsuppdrag, gjorde mål emot Tjeckien igår!
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Ispremiär 12/13
Stende89:
" Linus Wickman: molin och Lindholm är på landslagsläger och tränade därför inte med laget när dessa kedjor var formade.. :) Djoos är också på landslagsuppdrag, gjorde mål emot Tjeckien igår!"
Tyvärr så blev ALLA TRE Skadade.......
" Linus Wickman: molin och Lindholm är på landslagsläger och tränade därför inte med laget när dessa kedjor var formade.. :) Djoos är också på landslagsuppdrag, gjorde mål emot Tjeckien igår!"
Tyvärr så blev ALLA TRE Skadade.......