Inlägg: 1510005
Svarskommentarer
Sv: Ispremiär 12/13
Gurra88: Haha...
Det är ju bara att bygga på vad du och vår obeläste vän Slajsarn tror inför varje säsong, dvs att det kommer att gå åt helvete.
Och eftersom ni inte haft speciellt många rätt dom senaste åren så är det ju bara att tippa tvärtom så får man rätt....
Det är ju bara att bygga på vad du och vår obeläste vän Slajsarn tror inför varje säsong, dvs att det kommer att gå åt helvete.
Och eftersom ni inte haft speciellt många rätt dom senaste åren så är det ju bara att tippa tvärtom så får man rätt....