Inlägg: 1510051
Svarskommentarer
Sv: Ispremiär 12/13
Gurra88: Du vill hellre se en Lindbäck eller Honken även om Rahm skulle visa sig vara en bättre målvakt, det är vad du har sagt så här långt.
Du vill dessutom helst se en lockout och en massa strul för samtliga lag, både sportsligt och ekonomiskt sett.
Förhoppningsvis slipper vi se Bäckis och Lindbäck, jag ser hellre att våra nyförvärv och yngre spelare får chansen att spela in sig i laget i lugn och ro.
Verkar som att dom flesta sportchefer tycker likadant, men vad vet dom jämfört med en soffliggande läktarcoach...
Du vill dessutom helst se en lockout och en massa strul för samtliga lag, både sportsligt och ekonomiskt sett.
Förhoppningsvis slipper vi se Bäckis och Lindbäck, jag ser hellre att våra nyförvärv och yngre spelare får chansen att spela in sig i laget i lugn och ro.
Verkar som att dom flesta sportchefer tycker likadant, men vad vet dom jämfört med en soffliggande läktarcoach...
Ja.. Jag ser hellre att honken lyckas som kört den hårda vägen istället för en som försökt ta genvägar till framgång.