Inlägg: 1510055
Svarskommentarer
Sv: Ispremiär 12/13
Gurra88: Verkar iaf som att dom flesta lag helst ser en lösning på konflikten därborta och att vi slipper en massa strul.
Här är en länk i mängden.
Bygger min Rahmtro på framförallt intresset som Alcén uppenbarligen visat.
Hade ju varit betydligt enklare att värva nåt mer säkert om man nu hade trott att det varit bättre.
Rahm spåddes en lysande framtid när han var tilltänkt som ersättare till Salak i FBK, innan dopingavslöjandet spolierade hans möjligheter.
Han har en modernare spelstil än Honken och är dessutom yngre och mer utvecklingsbar.
Min känsla är iaf att Honken kommer att få det tufft i konkurrensen så fort Rahm kommit ikapp vad gäller träning och matchning.
Blir inte förvånad ifall Rahm tar över lagom till juluppehållet, ev tidigare.
Här är en länk i mängden.
Bygger min Rahmtro på framförallt intresset som Alcén uppenbarligen visat.
Hade ju varit betydligt enklare att värva nåt mer säkert om man nu hade trott att det varit bättre.
Rahm spåddes en lysande framtid när han var tilltänkt som ersättare till Salak i FBK, innan dopingavslöjandet spolierade hans möjligheter.
Han har en modernare spelstil än Honken och är dessutom yngre och mer utvecklingsbar.
Min känsla är iaf att Honken kommer att få det tufft i konkurrensen så fort Rahm kommit ikapp vad gäller träning och matchning.
Blir inte förvånad ifall Rahm tar över lagom till juluppehållet, ev tidigare.
Dom flesta? Vart har du hittat den artikeln? Länka gärna den. Eftersom jag tycker vi har möjlighet att få tillbaka riktigt spännande namn så tror jag bara vi har fördel av en lockout denna gång.