Inlägg: 1514196
Sv: European Trophy
KevinNa : Fast jag gillar inte hans spel med allt för små marginaler. Han tenderar att slå sina sidledspassningar i PP som känns väldigt chansartade. En klubbspets och man kan få spelvändningar på sig. Samma sak gäller hans dribbel på egen blå. Precis såna saker man brukar få jobba för att ta ur juniorer som kommer upp till A-laget.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: European Trophy
Slajsarn: Så är det, men så länge han producerar så är de små marginalerna bara härliga.
Redigerad kommentar