Inlägg: 1517205
Sv: Lockout 2012
Peja: Det är skumt att dom försöker skilja på korttidskontrakt och korttidskontrakt. Finns ju många spelare som hinner spela i flera ligor och divisioner under samma säsong.
Svarskommentarer
Sv: Lockout 2012
Mittzon: Det är bara en ursäkt för att försöka undvika NHL-spelare, men det är ju en orimlig och eventuellt olaglig situation som Hockeyligan har försatt sig i nu...