Inlägg: 1517556
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Brynäslegenden: Ollas är så fruktansvärt kass så jag får inverterad gåshud. Hur kan någon plötsligt bli så helt under isen?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
maddog1970: Jag har en känsla att Ollas förra året lämnar sin moderklubb där hans hjärta är för att ta steget till Elitserien, tjäna lite mera deg, ha chansen att vinna sm-guld och göra en lyckad säsong i Elitserien. Ollas gör en kanonsäsong och kämpar på i 55 matcher och vinner sm-guldet. Nu, när han har 1 år kvar på kontraktet, har gott med deg på kontot och har vunnit sm-guldet känns han väldigt mätt och jag tror hans tankar nu är på att hjälpa Leksand upp i Elitserien nästa år.
+ 1