Inlägg: 1517574
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Någon hade skrivit denna kommentar om gårdagens match på Arbetarbladet.
"Att det var så lite folk förstår man för det var ungefär som förra säsongen tydligt att domarna har fått nytt medlemskort i Brynäs. Gud vilka utvisningar dom klarar sig ifrån som AIK åkte ut för."
Öh, vilken match såg den personen?
Snacka om att leva i en parallell verklighet.
+ 3
Elias kan bli lika bra som Foten var på sin tid.