Inlägg: 1517599
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
sylf: 3 Matcher spelade och det finns mycket mer att önska själv tycker jag att det är dags att ge Lindholm och Molin en del speltid nu på kostnad av Harju och Entherfelt för dom har ju varit värdelösa så här långt!!!
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
sylf:
:-) Du vet väl att dålig syn är det mest utmärkande för en äkta hemmasupporter, ja bortsett från matchtröjan förstås ;-)
Stor humor!
Om jag inte minns fel så fick gnaget EN utv, för för många spelare.