Inlägg: 1517643
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Huge: Fast du vill väl inte se Bäckis och Marcus Johansson i Brynäströjan?
+ 3
Svarskommentarer
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Peja: " Fast du vill väl inte se Bäckis och Marcus Johansson i Brynäströjan?"
Varför frågar du om det?
Det har jag ju redan klart och tydligt deklarerat.
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Peja:Det är ju ganska uppenbart varthän det barkar. Sundlöv och fler kolegor till honom vilar inte på hanen. Här rings det och pratas kontrakt.
Konstigt agerat med tanke på att detta var nåt de röstade emot för inte så länge sen. ;-)
+ 1
Sv: AIK - Brynäs 19/9 2012
Peja:
Nu höll jag på att skriva nåt riktigt provocerande o dumt .... men jag räknade till 20 istället, man kan inte bry sig om alla envetna kufar på HS ;-)