Inlägg: 1518453
Sv: Lockout 2012
tobhund: Finns det nån spelare som inte drar dit pengarna finns? Så fort som möjligt? Är det bara tidsaspekten, att det gäller en eller ett par månader, som gör det så stötande med lockoutspelarna när dom drar? Om man drar efter ett längre kontrakt då är allt frid och fröjd?
Svarskommentarer
Sv: Lockout 2012
Jajjen: Rent principiellt har du helt rätt. Problemet i detta fall ser jag som att "alla" dessa stackars spelare inte vill vara anställda av de klubbar som de nu vill hjälpa på alla möjliga sätt "så länge de är försäkrade"...
Sv: Lockout 2012
Jajjen: Jo Jajjen, det finns faktiskt såna spelare som du frågar efter. De är dock sällsynta. Problemet som uppstår är dock ett annat. NÄ.
Jag håller med dig!