Inlägg: 1518515
Svarskommentarer
Sv: Lockout 2012
Jajjen:Har en känsla av de flesta svenska hockeymänniskor skulle tolka det som mycket positivt.
Jag tror inte det. Hur skulle folk reagera om t.ex ett företag gick in, köpte upp Brynäs, och flyttade hela organisationen till Borås?
Sv: Lockout 2012
Jajjen: Ja, till Rögle fick välja Elias Lindholm, spelar ingen roll att han vill bo kvar i Gävle och spela med Brynäs, Rögle är sämst så de får välja först.
Det är Socialismen... Så funkar NHL!
tobhund: "Vad har vi fått: Jo en svensk kopia av NHL..."
Har en känsla av de flesta svenska hockeymänniskor skulle tolka det som mycket positivt.