Inlägg: 1519353
Sv: Lockout 2012
Huge: Så du tror inte det är samma nackdel och fördelar för övriga ligor? Eller vad fan gör elitserien så speciell?
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Lockout 2012
Gurra88: Precis: vad gör ES så speciell?
Varför ska proffsen nödvändigtvis hit om dom är välkomna i andra ligor, där det inte finns några som helst begränsningar vad gäller anställningstid eller antal spelare i resp lag?
Andra ligor kanske ser annorlunda på för och nackdelarna, därför är alla ligor unika var för sig.
Vilket gör att besluten i resp liga kan se olika ut.
Det där var väl inte så svårt att begripa?
Varför ska proffsen nödvändigtvis hit om dom är välkomna i andra ligor, där det inte finns några som helst begränsningar vad gäller anställningstid eller antal spelare i resp lag?
Andra ligor kanske ser annorlunda på för och nackdelarna, därför är alla ligor unika var för sig.
Vilket gör att besluten i resp liga kan se olika ut.
Det där var väl inte så svårt att begripa?
Sv: Lockout 2012
Vet inte om någon redan lagt upp länken nedan. Jävligt rolig oavsett vad man tycker i frågan.
+ 4