Inlägg: 1519377
Svarskommentarer
Sv: Lockout 2012
Take44:
Men GD på Twitter tycker nyhetsvärdet från träningen är större att LJ närmar sig come back men spelar ej imorgon...ööhh....
Sv: Lockout 2012
Take44: "Kommer ni spela med Anders i elitserien? – Hypotetisk fråga. Vi står bakom ligans beslut att inte använda NHL-proffs. Men förändras situationen är vi förberedda. Och då vill vi använda oss av Anders, säger Sundlöv."