Inlägg: 1523845
Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Jajjen: oj, menar expressen :) men skit i om dom är från göteborg, dom MÅSTE skriva neutralt i tidningar. borde du veta
Svarskommentarer
Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
lu93rowa:
ASG! Finns du på riktigt? Menar du verkligen att skvallergubbarna som kallar sig journalister är opartiska i sina respektive blaskor? Tomas Ros, Lasse Anrell m fl?
Då är det nog dags att vakna hörru.
Redigerad kommentar
+ 3
Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
Vi kan räkna med mycket kompensation från domarna efter detta, så viktigt att göra mål!
Nära där Calle!
Sv: Frölunda-Brynäs 2012-10-06
lu93rowa:Boorken tyckte inte det var felktig utvisningar, inte Kenta heller....