Inlägg: 1524151
Svarskommentarer
Sv: Cody Franson
Axelsson är bara bitter för det är som att jämföra en JAS 39 gripen mot tunnan så mycket bättre är våran Ironhook!
Vinsten värmer bara ännu mer ju mer fiskrensarna gnäller:-)
Vinsten värmer bara ännu mer ju mer fiskrensarna gnäller:-)
+ 2
Sv: Cody Franson
sylf: Finns ju ett par "stjärnor" i SKE som kör samma race.
Tollefsen är ju senast i raden att dyka när nån kliver på, varför gnäller inte Wikegård då?
Nån som zebrorna mobbar är ivf Rahimi, han hade en klockren tackling på Ledin. Men bara för han är starkare än fjanten Ledin så blåser zebrorna.
Tollefsen är ju senast i raden att dyka när nån kliver på, varför gnäller inte Wikegård då?
Nån som zebrorna mobbar är ivf Rahimi, han hade en klockren tackling på Ledin. Men bara för han är starkare än fjanten Ledin så blåser zebrorna.
De du nämner är hästlängder värre än t.ex Calle!