Inlägg: 1526464
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Resultaten från de tidigare matcherna ger oss och Modo chansen att göra ett litet miniryck i toppen. Vilket lag tar chansen? Vi? dom? båda? ingen?
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
MarcusElving: Nu har vi tre backar i andra femman enligt HL. Vi kör sex man där tydligen.
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
MarcusElving: gött. Vi är sämst tvåa efter kvällen. Det blir en extra grogg tror jag.