Inlägg: 1526478
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Zappaholic:
Måste ni prata om god Whiskey? .... har flera singlar hemma, men vad hjälper det när det jobbas till 06 i morgon.
Får hålla tummarna vid radion o GD rapporterna
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Zappaholic:
Godis :) jag kör nog en Glennlivet ikväll tror jag, eller en Bowmore kanske. Vid serieledning kostar jag nog på mig att smaka på båda ;)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Hur många tror att Växjö bryter sin dåliga PP-trend mot oss? De har inte gjort mål på 45 (!) Powerplay.
Trender brukar brytas mot oss.