Inlägg: 1526551
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
tompap71: Växjö har ett skenbart spelövertag. Vi har haft ungefär två målchanser i matchen.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Nu är det mycket Växjö. Gillar inte öppningen på denna period.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
tompap71: Växjö har ett skenbart spelövertag. Vi har haft ungefär två målchanser i matchen.
tjugo8:
Intressant diskussion om Rightare/ Leftare kontra vänsterhänta.
Jag skjuter left i hockey, rightare om jag håller i en golf/bandyklubba.
Vad gör man av det? Är för övrigt tvåhänt.