Inlägg: 1526608
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
tompap71: Fan vad Psyk-Janne matchar sina bästa hårt...Tommy rullar runt på fyra kedjor. Jag tror det kan gynna oss i tredje. Några av Köpsjö-spelarna kommer ju knappt av isen efter 30 sekunders spel. Deras ben är som frysta fläskfiléer...
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Nej, den här perioden var klart mycket sämre än första.
Vi måste spela bättre i sista om vi ska ta 3 pinnar med oss hem.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
tompap71: För många som förlitar sig på Franson & Elis + Kroken nu. Widing - Ombytt?
MarcusElving:
Men för helvete Ollas! Att man skjuter strax över i sin iver att pricka luckan uppe vid krysset kan jag köpa, men att skjuta över plexit från två meters håll finns fan ingen ursäkt för!