Inlägg: 1526693
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Zappaholic: jag menade 3 pinnar. Skriva på telefonen super
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Ni som gottar er åt bänkningen av LJ å verkar se det dom en större seger än segern i sig:
Pinsam supporterkultur!
Att inte fatta att man i lugn och ro ser det som en fördel att kunna spela in honom är en gåta. Killen har varit skadad och fått hela försäsongen grusad. Hur I HELVETE skall han kunna gå in å leverera på en gång?
Ren å skär mobbning från vissa dödgrävare här inne.
Gläds åt lagets framgångar istället...!
Pinsam supporterkultur!
Att inte fatta att man i lugn och ro ser det som en fördel att kunna spela in honom är en gåta. Killen har varit skadad och fått hela försäsongen grusad. Hur I HELVETE skall han kunna gå in å leverera på en gång?
Ren å skär mobbning från vissa dödgrävare här inne.
Gläds åt lagets framgångar istället...!
+ 11