Inlägg: 1526789
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Lindström: kvittar vem som bidrar med vad, det är ett lag som spelar och min känsla är att det här hyffsat bra.
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
arnio:Visst ser det bra ut... Men det kan bli mycket bättre. Just nu så ligger våra framgångar på ett par spelare. Lindholm och Järnkrok.
En lite för liten marginal för att det skall kännas bra. Fler spelare måste upp och leverera.