Inlägg: 1526807
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Huge:Oro är ett väl starkt ord. Men det är inte bra nog för att jag ska vara nöjd. går gjorde vi 2 mål, båda i PP mot tabelljumbon.
Lite mer effektivitet skulle smaka fågel
+ 2
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Huge:
Nja oro och oro. Det kan ju förstås vända i fel riktning också. Ja fast inte mycket tyder på det i skrivande stund. Det optimala är väl hur som helst att fler än en formation står för poängskörden. Förhoppningsvis lossnar det snart för spelare som Widing, Thuresson och Harju. Brynäs behöver det då säsongen är lång.
Harju började ju bra men har haft ett par matcher med torka, so what?
Så länge vi skapar så mkt som vi ändå gör finna ingen som helst anledning till oro.