Inlägg: 1526887
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Johan Norrström:Jag kan tala om för dig att min största trätobroder Huge har jag haft hemma på fika en gång. Många andraa har man ju träffat på matcherna.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Slajsarn:
Underbart. :) Ja och snacket går i samma fantastiska anda som här på forumet?
Underbart. :) Ja och snacket går i samma fantastiska anda som här på forumet?
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF den 13/10-12
Slajsarn: Och det funkade riktigt bra. Vi har i grunden ungefär samma inställning, skulle jag tro.
Verkar väl mer som att vi båda vill stå högst upp på gödselstacken och inte tillåter nån konkurrens däruppe... ;-)
Verkar väl mer som att vi båda vill stå högst upp på gödselstacken och inte tillåter nån konkurrens däruppe... ;-)
+ 1