Inlägg: 1527163
Svarskommentarer
Sv: Lars Jonsson
Johan Norrström: Skarpt läge i MIN värld är slutspelsmatcher, matcher med kniven på strupen etc. I den typen av matcher har jag svårt att minnas några större succeinsatser från den gode Lars. Men vem vet, Boorken kanske menar att skarpt läge innefattar 2 säsonger?
+ 1
Sv: Lars Jonsson
Johan Norrström: Du får helt enkelt mejla boork och fråga.. Istället för tt be Sylf spekulera i vad han menar. Du har ju så svårt att tro skribenter här när det gäller annat. Men nu ör det alltså fritt att spekulera?
+ 2
Han levererade ju i två säsonger för att sedan få förra säsongen förstörd av skador. Blir ju lite svårt att leverera när man är skadad. Förstår inte riktigt vad han menar. Var inte säsong 1 och 2 skarpt läge?