Inlägg: 1527380
Sv: A proposito de nada
Johan Norrström:J a det skulle det... fast med risk att man inte får se sin nya favorit i Brynäsdressen mer....
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Slajsarn:
Ja i händelse av ett strejkslut lär alla skelett få plockas fram ur garderoberna uppe på Läkerolen. Blir intressant.
Ja i händelse av ett strejkslut lär alla skelett få plockas fram ur garderoberna uppe på Läkerolen. Blir intressant.