Inlägg: 1528751
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Zappaholic: Den stora skillnaden är att motståndarna i ett ev. slutspel har toppat sina lag med NHL-spelare. Brynäs kanske kan locka Grossman?
Svarskommentarer
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Jajjen: Bäckis har väl inte skrivit på för Dynamo än? Tyvärr är ju Brynäs ledning angelägna om att följa den olagliga kartellens beslut, trots att det missgynnar den egna klubben. Det måste ifrågasättas på årsmötet.
+ 2