Inlägg: 1528781
Svarskommentarer
Sv: MODO - Brynäs IF 19/10
Jajjen: såg matchen live, känslan är att utvisningarna som Brynäs fick (billiga?) i slutet på andra och början på tredje. Där tappade Brynäs orken. Ändå skulle vi givetvis ha kvitterat i slutet.
Jag är förväntade mig mer av Järnkrok och Cody
Jag är imponeran av Ollas och Honken
Jag är extremt besviken att vi inte tog matchen till förlängning i alla fall.
Dagens hjälte i det tysta var Lavander, störtskön !
Jag ber om ursäkt för min stavning
Jag är förväntade mig mer av Järnkrok och Cody
Jag är imponeran av Ollas och Honken
Jag är extremt besviken att vi inte tog matchen till förlängning i alla fall.
Dagens hjälte i det tysta var Lavander, störtskön !
Jag ber om ursäkt för min stavning
Redigerad kommentar
Åhhhhh! Nu är dom här igen, dom dära modoiterna.
Känns bra att få hjälp av filmningar och domare?